Pa艂ac M艂odzie偶y zaprasza w tym roku na p贸艂kolonie zimowe z bardzo bogatym programem. W cenie s膮 dwa posi艂ki:
8.30 – 9.30 – 艣niadanie, 14.30 -15.30 – obiad

Turnus 1 (28.01 – 01.02.2019)

Program dla klas 0-2

Teatr i Gimnastyka artystyczna (grupa 1 i 2)

TEATR – Spotkania dla tych, kt贸rzy marz膮 o swoim scenicznym „by膰 albo nie by膰”. Podczas niebanalnej zabawy prowadz膮ca zaj臋cia zdradzi tajniki gry aktorskiej. B臋dzie okazja zmierzy膰 si臋 z bajkowymi postaciami oraz stworzy膰 w艂asny scenariusz, w kt贸rym by膰 mo偶e uczestnicy wykreuj膮 oscarow膮 rol臋?

GIMNASTYKA ARTYSTYCZNA – Zaj臋cia dla wszystkich, kt贸rzy lubi膮 ta艅czy膰 i maj膮 poczucie rytmu. Na spotkaniach dzi臋ki 膰wiczeniom gimnastycznym uczestnicy b臋d膮 wzmacnia膰 poszczeg贸lne partie mi臋艣ni, poznaj膮 膰wiczenia rozci膮gaj膮ce i gibko艣ciowe. Opr贸cz 膰wicze艅 nie zabraknie oczywi艣cie ta艅ca

Plastyka – Taniec wsp贸艂czesny (grupa 3 i 4)

PLASTYKA – Podczas zaj臋膰 plastycznych dzieci b臋d膮 mia艂y okazj臋 po膰wiczy膰 r贸偶ne techniki plastyczne. Stworz膮 w艂asn膮 pacynk臋-kukie艂k臋. Zmierz膮 si臋 r贸wnie偶 z nie艂atwym tematem rysunku cz艂owieka w ruchu – przecie偶 wi臋kszo艣膰 z nas lubi ta艅czy膰, skaka膰, biega膰! Zapraszamy do zabawy kolorami i kszta艂tami!

TANIEC WSP脫艁CZESNY – To zaj臋cia, podczas kt贸rych b臋dzie mia艂a miejsce spontaniczna improwizacja i tw贸rcza ekspresja. Uczestnicy b臋d膮 rozwija膰 swoj膮 wra偶liwo艣膰 na muzyk臋 oraz r贸偶ne formy ruchu, taniec zespo艂owy i solowy. W trakcie spotka艅 kszta艂towa膰 b臋d膮 umiej臋tno艣ci ruchowo-taneczne

Program dla klas 3-5

Plastyka i Fotografia (grupa 5 i 6)

PLASTYKA – Podczas spotka艅 dzieci b臋d膮 tworzy膰 z r贸偶nych materia艂贸w swoj膮 Artystyczn膮 Ksi膮偶k臋. Ka偶dego dnia powstanie jedna kartka. To b臋dzie Ksi膮偶ka do ogl膮dania i dotykania!

FOTOGRAFIA – Zaj臋cia b臋d膮 prowadzone pod has艂em 鈥濬otografia to fajna zabawa鈥. Fotografia to nie tylko sztuka z elementami techniki, to mo偶e by膰 r贸wnie偶 chwila po艣wi臋cona na przyjemn膮 i kszta艂c膮c膮 zabaw臋 z aparatem fotograficzny w r臋ku. Proponowane gry i zabawy to cho膰by – gra 鈥濬otograficzny alfabet鈥, zabawy 鈥濳olory i kszta艂ty鈥, 鈥濽kryte litery鈥, 鈥瀂bieramy materia艂y鈥 i inne. Zaj臋cia maj膮 charakter warsztat贸w w pracowni i przestrzeni Pa艂acu M艂odzie偶y.

Program dla klas 6-8

Szachy i Karate (grupa 7 i 8)

SZACHY – Najstarsza, najbardziej popularna gra strategiczna – uczy koncentracji, logicznego my艣lenia, wychowuje i bawi. Dzi臋ki rozwojowi Internetu rzesza zwolennik贸w gry w szachy systematycznie wzrasta. Na zaj臋ciach pocz膮tkuj膮cy poznaj膮 podstawy gry, a bardziej zaawansowani zg艂臋bi膮 jej tajniki.

KARATE – Podczas zaj臋膰 uczestnicy poznaj膮 Koryu Karate i zajm膮 si臋 technikami zapisanymi w tzw. KATA. Koryu Karate to stare metody trenowania, z kt贸rego wywodz膮 si臋 wszystkie nowoczesne style karate. Techniki zapisane w KATA s艂u偶膮 do odpierania agresywnych postaw. To zaj臋cia, kt贸re wzmocni膮 r贸偶ne partie mi臋艣ni, a zarazem poka偶膮 jak reagowa膰 w sytuacji zagro偶enia.

Turnus 2 (04.02 – 08.02.2019)

Program dla klas 0-2

Szachy i Plastyka (grupa 1 i 2)

SZACHY – Najstarsza, najbardziej popularna gra strategiczna – uczy koncentracji, logicznego my艣lenia, wychowuje i bawi. Dzi臋ki rozwojowi Internetu rzesza zwolennik贸w gry w szachy systematycznie wzrasta. Na zaj臋ciach pocz膮tkuj膮cy poznaj膮 podstawy gry, a bardziej zaawansowani zg艂臋bi膮 jej tajniki.

PLASTYKA – W trakcie zaj臋膰 uczestnicy b臋d膮 tworzy膰 prace w r贸偶norodnych technikach. Powstan膮 prace wielobarwne i jednobarwne鈥 To b臋dzie zabawa form膮, kolorem i faktur膮.

J臋zyk angielski i Disco Dance (grupa 3 i 4)

J臉ZYK ANGIELSKI – W trakcie zaj臋膰 uczestnicy b臋d膮 bra膰 udzia艂 w ciekawych zabawach z ksi膮偶k膮 w roli g艂贸wnej! Zapraszamy na Storytelling, czyli zara偶anie mi艂o艣ci膮 do wsp贸lnego czytania! Mile widziani wielbicieli literatury, kt贸rzy pragn膮 czerpa膰 rado艣膰 oraz j臋zykowe korzy艣ci z czytania po angielsku. Zaj臋cia b臋d膮 dostarcza膰 dzieciom du偶o okazji do poznawania i przyswajania j臋zyka podczas aktywnego badania 艣wiata w formie zabawy.

DISCO DANCE – Zaj臋cia taneczne po艂膮czone z grami i zabawami przy muzyce. Taniec disco dance to ekspresja i dynamika. W trakcie, uczestnicy zapoznaj膮 si臋 z jego technik膮 i naucz膮 podstawowych krok贸w disco dance i hip – hop.

Program dla klas 3-5

Fotografia i 呕eglarskie ABC (grupa 5 i 6)

FOTOGRAFIA – Zaj臋cia b臋d膮 prowadzone pod has艂em 鈥濬otografia to fajna zabawa鈥. Fotografia to nie tylko sztuka z elementami techniki, to mo偶e by膰 r贸wnie偶 chwila po艣wi臋cona na przyjemn膮 i kszta艂c膮c膮 zabaw臋 z aparatem fotograficzny w r臋ku. Proponowane gry i zabawy to cho膰by – gra 鈥濬otograficzny alfabet鈥, zabawy 鈥濳olory i kszta艂ty鈥, 鈥濽kryte litery鈥, 鈥瀂bieramy materia艂y鈥 i inne. Zaj臋cia maj膮 charakter warsztat贸w w pracowni i przestrzeni Pa艂acu M艂odzie偶y.

呕EGLARSKIE ABC – 20% powierzchni Szczecina to woda! Rzeki – Odra i Regalica z dop艂ywami oraz jeziora. Po tych wodach mo偶emy p艂ywa膰 na r贸偶nym sprz臋cie 鈥 kajakach, motor贸wkach szalupach i jachtach. Wszystkich, kt贸rzy chc膮 pozna膰 tajemnice sztuki 偶eglowania, zapraszamy na zaj臋cia z edukacji wodnej i 偶eglarskiej. Tam us艂ysz膮 co to jest: wielka gala flagowa, raksa i szekla, jak si臋 mo偶na porozumie膰 bez s艂贸w, jak jest zbudowany jacht. Naucz膮 si臋 r贸wnie偶: 鈥瀊icia szklanek鈥, wi膮za膰 w臋z艂y i podstaw klarowania jachtu. Poznaj膮 zasady zachowania si臋 na jachcie w porcie i w czasie 偶eglugi.

Program dla klas 6-8

Laboratorium d藕wi臋ku oraz Akademia ruchu i zdrowia (grupa 7 i 8 )

LABORATORIUM D殴WI臉KU – To spotkania, kt贸re pozwalaj膮 pozna膰 艣wiat muzyki i gier od praktycznej strony. Podczas zaj臋膰 uczestnicy na edukacyjnych tabletach multimedialnych pod艂o偶膮 sw贸j g艂os pod bohater贸w filmowych, wyprodukuj膮 pierwszy utw贸r muzyczny. To warsztaty 艂膮cz膮ce pos艂ugiwanie si臋 w procesie tworzenia klasycznymi narz臋dziami z kreatywnym wykorzystaniem komputer贸w, tablet贸w i telefon贸w. Zaj臋cia maj膮 tak偶e na celu uwra偶liwienie uczestnik贸w na otaczaj膮c膮 sztuk臋 nowoczesn膮 oraz nauk臋 wykorzystania najnowszych sprz臋t贸w do tworzenia dzie艂 sztuki. Efektem warsztat贸w b臋d膮 utwory muzyczne.

AKADEMIA RUCHU I ZDROWIA – Podczas zaj臋膰 na uczestnik贸w czeka teoria i praktyka. Poszerz膮 swoj膮 wiedz臋 o dietetyce i poznaj膮 膰wiczenia polegaj膮ce na wykorzystaniu w艂asnego ci臋偶aru, rozwijaj膮ce wytrzyma艂o艣膰 i si艂臋 mi臋艣niow膮. Trening kalisteniki i z easyball sprawi, 偶e poczuj膮 zdrowe zm臋czenie, a przy okazji popracuj膮 nad swoim cia艂em. Wszystko dla utrzymania ZDROWIA

Dodatkowe wydarzenia

I turnus

Warsztaty dogoterapii 鈥濩iuciu艂apka鈥/Irmina Hendel 鈥 podczas warsztat贸w dwa labradory Buba i Aura zaprezentuj膮 dzieciom w jaki spos贸b pies mo偶e pomaga膰 cz艂owiekowi. Dzieci dowiedz膮 si臋, 偶e psy te偶 mog膮 chodzi膰 do pracy! Nie zabraknie zabaw z czworonogami, kt贸re oswajaj膮 l臋ki,ale te偶 wskaz贸wek jak bezpiecznie kontaktowa膰 si臋 z psem.

Kulinarny Rollercoaster/ Magdalena Ossowska – mobilne Warsztaty Kulinarne, podczas kt贸rych uczestnicy ugotuj膮 wybran膮 potraw臋 i zapoznaj膮 si臋 z tajnikami zdrowego od偶ywiania. Naucz膮 si臋 podstawowych czynno艣ci w kuchni i us艂ysz膮 wiele ciekawych informacji na temat przybor贸w kuchennych. Warsztaty zako艅cz膮 si臋 wsp贸ln膮 degustacj膮 przygotowanej wcze艣niej potrawy. Celem warsztat贸w jest wykszta艂cenie zdrowych nawyk贸w 偶ywieniowych, przez zabaw臋 i wsp贸lne gotowanie.

Warsztaty historyczne 鈥濧trakcje krainy Gryfit贸w/Tomasz Wieczorek 鈥 spotkanie historyczno鈥搆rajoznawcze prowadzone przez przewodnika turystycznego po Szczecinie i wojew贸dztwie zachodniopomorskim. Celem spotkania jest m.in. przybli偶enie historii oraz interesuj膮cych atrakcji turystycznych naszego regionu, a tak偶e zach臋canie do r贸偶nych form uprawiania turystyki na terenie Pomorza. Poprzez przyst臋pne formy takie jak legendy, ukazane zostan膮 najciekawsze historie zwi膮zane z naszym regionem. Uczestnicy b臋d膮 mieli okazj臋 us艂ysze膰 wiele ciekawych informacji o Dynastii Gryfit贸w i Ksi臋stwie Pomorskim. Prowadz膮cy przybli偶y uczestnikom m.in. posta膰 kartografa Eilhardusa Lubinusa, tw贸rcy Wielkiej Mapy Ksi臋stwa Pomorskiego, wspomni o tworzonym szlaku Gryfit贸w po Pomorzu. Nie zabraknie te偶 opowie艣ci o Gryfie, Zamku Ksi膮偶膮t Pomorskich i innych ciekawych miejscach w naszym mie艣cie.

Impreza podsumowuj膮ca 鈥濴EDowa KRAINA ZABAWY鈥 艢WIAT艁OGIE艃/ Piotr Waliszewski 鈥 to b臋dzie po艂膮czenie 艣wietlnego ta艅ca z interaktywnymi zabawami! Animacje wykonywane przy u偶yciu nowoczesnych technologii LED. Niesamowite zderzenie muzyki, 艣wiat艂a i ta艅ca w prawdziwie bajkowej oprawie! Wszystkie odcienie t臋czy, 艣wietlne iluzje i holograficzne obrazy w powietrzu – to tylko niekt贸re atrakcje, kt贸re zobaczymy w tym niezwyk艂ym show w Bajkowym Wymiarze 艢wiat艂a !
Projekcja multimedialna

II turnus

Warsztaty muzyczno 鈥 konstruktorskie 鈥濵uzyczne wysypisko鈥 /WILK ART, Damian Wilk 鈥 warsztaty podczas kt贸rych uczestnicy stworz膮 ekologiczne instrumenty z papieru, szk艂a, plastikowych butelek a nawet warzyw! Bo by膰 eko, to nie tylko oszcz臋dza膰 wod臋 i pr膮d, ale r贸wnie偶 wykorzystywa膰 to, co ju偶 mamy!

T臋czowa orkiestra 鈥濨UM BUM RURKI鈥/Dawid Gacek – uzbrojeni w Bum Bum Rurki i dzwonki, korzystaj膮c z multimedialnych form prezentacji uczestnicy stan膮 si臋 orkiestr膮, kt贸ra zagra hity z film贸w Disneya, z lat 90-tych, przeboje znanych artyst贸w, takich jak m.in. P. Domaga艂y, Blues Brothers, Justin Timberlak czy Ed Sheeran.

Warsztaty 鈥濴as bez tajemnic鈥 /LASY PA艃STWOWE, Jolanta Gaczy艅ska – le艣ne warsztaty to zaj臋cia podczas, kt贸rych uczestnicy dowiedz膮 si臋 czym jest las i sk膮d si臋 bierze, na czym polega praca le艣nika i jak poradzi膰 sobie w lesie. Odkryj膮 tajemnice le艣nych mieszka艅c贸w, oraz tajemnice drewna i jego zastosowanie. Na uczestnik贸w b臋d膮 czeka艂y quizy, zagadki i konkursy, a tak偶e le艣ne niespodzianki!

Impreza podsumowuj膮ca 鈥瀂abawa energi膮鈥/GO4idea, Marek Szyma艅ski 鈥 zaj臋cia edukacyjne zwi膮zane z nowymi technologiami. Podczas zaj臋膰 uczestnicy dowiedz膮 si臋 sk膮d bierze si臋 energia, jakie ma zastosowanie we wsp贸艂czesnym 艣wiecie i jak j膮 wykorzysta膰 w zabawie. Naucz膮 si臋 wydobywa膰 energi臋 ze wszystkiego co ich otacza 鈥 nawet owoc贸w i warzyw! Dzi臋ki wirtualnej rzeczywisto艣ci odnajd膮 j膮 w zakamarkach ludzkiego organizmu.

Jak dzia艂a rekrutacja?

Za艂贸偶 konto na stronie p贸艂kolonii (kliknij tu) a nast臋pnie zalogowa膰 si臋 i wype艂ni膰 formularz rejestracyjny.

Aby dowiedzie膰 si臋 czy s膮 wolne miejsca, zadzwo艅 pod numer tel. 91 422 99 59.

Miejsce wydarzenia